Brug knappen  Booking  for at reservere en kajak til et senere tidspunkt.
Du kan uden videre booke en kajak til en enkelt dag og til klubture der er slået op i Rokort.
Hvis du vil reservere en kajak til en privat tur over flere dage, skal du først kontakte bestyrelsen (brug dette link)
Du kan sende meddelelser til en eller flere deltagere på en tur ved at klikke på turen og derefter på deltagere. Gør det fra din egen computer eller fra Memberlink-appen.
Hvis du gør det fra pc'en i klubhuset, står den som har slået turen op, som afsender.

Ses kun af administratorer: Torsdagsroning, svømmehalstræning og andre gentagende aktiviteter styres lettest under administrationsmenuen Aktiviteter > Aktivitetsoversigt. Klik på aktiviteten, vælg "Tilføj tidsplan" og ret evt. beskeden til, og så bliver de vist her (hvis de er valgt under "Planlagte aktiviteter"). Så slipper du for at oprette hver dato for sig.